Tovább a tartalomra
2018.10.10.

Külügyi Szemle - Különszám

Magyarország versenytárselemzése: ország- és vállalati branding

A tizenhetedik évfolyam különszáma.


Külügyi Szemle ezen különszáma az európai uniós társfinanszírozású "A Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodásának és belső képzési rendszerének fejlesztése” című kiemelt projekt 4. alprojekt: Külügyi és Külgazdasági Tudásbázis keretében írott tanulmányok megjelenését szolgálja. A projekt keretében elkészült versenytárselemzések témája az ország- és vállalati branding, amely a 2018-as kormányátalakítást követően már nevesítve is szerepel a Külgazdasági és Külügyminisztérium államtitkári szinten ellátott feladatköreiben.

A Különszámban az alábbi országokkal foglalkoznak a szerzők: Magyarország (Goreczky Péter, vezető elemző, Külügyi és Külgazdasági Intézet), Lengyelország (Wisniewski Anna, külgazdasági attasé, Magyarország Krakkói Főkonzulátusa), Csehország és Szlovákia (Kollai István, egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem), Románia (Ölvedi Tímea, közgazdász és Miklós Gábor, egyetemi tanársegéd, Budapesti Corvinus Egyetem), Ausztria (Szabó Krisztina, egyetemi tanársegéd, Budapesti Corvinus Egyetem), Németország (Barabás Réka, Széchenyi István Egyetem doktorandusz hallgatója), Franciaország (Endrődi-Kovács Viktória, egyetemi adjunktus és Hegedűs Krisztina, egyetemi tanársegéd, Budapesti Corvinus Egyetem), Olaszország (Tanács-Mandák Fanni, egyetemi adjunktus, Nemzeti Közszolgálati Egyetem), Svédország (Szőke Diána, vezető elemző, Külügyi és Külgazdasági Intézet), valamint Mexikó (Kovács Attila, egyetemi oktató, Instituto Tecnológico de Monterrey).

A teljes szám itt olvasható!